Za firmą Arteizm kryje się Eliza, copywriterka z ręką do contentu i social media. Projekt odzwierciedla oczekiwania i pomysł samej Elizy - należało go jedynie dopracować i stworzyć spójną całość. Pomimo cyfrowego charakteru pracy copywritera, postanowiłyśmy osadzić identyfikację na klasycznym kolorze niebieskiego tuszu.
kategoria
identyfikacja wizualna
zakres projektu
projekt logo, księga znaku,
wizytówki, edytowalne
dokumenty, content
social media

Znak oddaje lekkość pióra Elizy, jej swobodę twórczą. Całość identyfikacji jest minimalistyczna, niemal ascetyczna, ale przecież jak w każdym tekście, wszystko zaczyna się od białej kartki i kropli tuszu.

Całość projektu dopełnia dodatkowa paleta kolorystyczna zawierająca odcienie szarości, błękit i odrobinę kobiecej lawendy. Dzięki zaprojektowaniu każdego najmniejszego elementu marka jest spójna zarówno w komunikacji online jak i na projektach drukowanych.

Współpraca przebiegała bez zarzutów – Gosia to prawdziwa profesjonalistka, pełna entuzjazmu i świeżych pomysłów. Świetnie potrafi zrozumieć potrzeby odbiorcy i stworzyć kreatywny, stylowy projekt, który odpowiada charakterowi marki. Polecam całym sercem!

 

Eliza

arteizm