Kompleksowy projekt pełnej identyfikacji wizualnej dla nowopowstającego salonu SPA i medycyny estetycznej w podwarszawskich Markach. Począwszy od logotypu, poprzez dobór fontów, palety kolorystycznej marki, aż po projekt cenników i identyfikacji zewnętrznej salonu.
kategoria
identyfikacja wizualna
zakres projektu
projekt logotypu, paleta kolorystyczna,
wizytówki, grafiki social media,
key visual marki, voucher podarunkowy,
projekt cennika offline i online

Logotyp salonu nawiązuje do kwiatu lotosu, symbolu często kojarzonego z branżą beauty. Klientce zależało na prostocie, klasycznym, czytelnym znaku, eleganckim wykończeniu. Sygnet staje się również elementem graficznym w postaci znaku wodnego na poszczególnych projektach salonu.

Kolorystyka zachowana jest w barwach morskiej zieleni, mięty i szarości, z niewielkim akcentem limonkowej zieleni. Odejście od klasycznych rozwiązań z wykorzystaniem w podobnych realizacjach różu, czy złota było strzałem w dziesiątkę.

Poza projektami małej identyfikacji, w zakresie współpracy pojawiły się również projekty identyfikacji zewnętrznej. W przyszłości pojawią się kolejne realizacje dla Beauty Day Spa.

 

Dot Studio poleciła mi znajoma, która również robiła z nimi wcześniejsze projekty i nie zawiodłam się! Taka współpraca to czysta przyjemność. Gosia jest bardzo pomocna, ma fantastyczne pomysły i anielską cierpliwość – bardzo szybko wyczuła w którym kierunku chcemy iść i doskonale dobierała swoje propozycje. Właśnie kogoś takiego szukałam!

 

Aleksandra

beauty day spa