Nie da się ukryć, że projekty z kategorii beauty wyjątkowo często pojawiają się w moich realizacjach. To prężnie rozwijająca się branża, tak wdzięczna do pracy, ale i nie najłatwiejsza - jak zaprojektować kolejny branding nie popadając w rutynę i znany szablon? Postawiłyśmy z Moniką z Illustro na nieoczywistą formę, stonowane kolory i kobiece, ilustracyjne logo.
kategoria
identyfikacja wizualna
zakres projektu
logo, sygnet, paleta kolorów, brandbook, key visual, voucher, edytowalny cennik, wizytówki, grafiki social media, szablon postów social media

Monika od początku wiedziała czego chce. Szybko udało nam się stworzyć moodboard, który był świetnym punktem wyjściowym w projektowaniu każdego z elementów. Sama nazwa zrodziła w mojej głowie mnóstwo pomysłów i doprowadziła do projektów vouchera oraz cennika w formie klasycznego lustra. W połączeniu z ramkami oraz klasycznym, szeryfowym fontem prezentuje się elegancko i ponadczasowo. Paleta kolorystyczna jest stonowana, ale nie nudna!

Sygnet to dwie dłonie splecione gałązką – Monika pracuje swoimi rękoma, oferując klientkom odprężenie, regenerację i piękno. Od razu wiedziałyśmy, że to będzie punkt wyjścia całej komunikacji. Element gałązki pojawia się w kolejnych projektach marki.

Niebanalność. Styl. Dbałość o detale. Gosia ma niesamowite wyczucie jeśli chodzi o dopasowanie identyfikacji wizualnej marki do oczekiwań nawet najbardziej wybrednego i wymagającego klienta.

Monika

Illustro