Wejście w istniejącą już komunikacje, której niczego nie brakuje jest zawsze trudnym zadaniem. Jak nadać pięknej i znanej na wybrzeżu restauracji nowoczesnego sznytu i pobudzić nieco identyfikację? Postawiłam na kompletnie nowe kolory i geometrię.
kategoria
key visual
zakres projektu
szablony social media, pattern, menu, bar menu, cover photo, motion design, key visual marki, paleta kolorów, brandbook

Założeniem było przedstawienie Muszli jako miejsca dla każdego – miłośników muzyki na żywo, romantycznych wieczorów przy dobrym winie, smakoszy mistrzowskiej kuchni, ale i rodzin z dziećmi. Nowy key visual musiał z jednej strony oddawać wysoki standard lokalu, ale i nieco złagodzić go w odbiorze. Dzięki geometrycznemu patternowi mamy nieskończone możliwości zabawą elementami, które podzielone zostały na dwa bloki – restauracyjny z grafikami jedzeniowymi oraz imprezowy z elementami instrumentalnymi.

To kolejny projekt tworzony podczas pandemii, w czasie kiedy gastronomia została przygnieciona przez lockdown. Tym bardziej upatrywaliśmy w tej realizacji nowe szanse na lepsze czasy.