Z ogromną niecierpliwością czekaliśmy na pokazanie tej realizacji. Współpraca z architektami z Qbatury - to nie mogło się nie udać. Wspaniale pracuje się w takiej ekipie, tym bardziej jeśli w tandemie startujesz z przyjaciółmi. Nie przesadzę chyba mówiąc, że Ramenownia by Susharnia to jedyne takie miejsce na kulinarnej mapie Łodzi.
kategoria
identyfikacja wizualna
zakres projektu
logotyp, sygnet, neony, key visual,
brandbook, paleta kolorystyczna, wizytówki, karty menu, grafiki social media, motion design

Paleta kolorystyczna oraz koncepcja identyfikacji powstała dzięki wymianie moodboardów z architektami. Przy tego typu projektach niezbędna jest komunikacja na każdym z etapów. Pracując z profesjonalistami jak Kuba i Martyna miałam pewność, że wszystko stworzy spójną i niepowtarzalną całość.

Paleta kolorystyczna mocno nawiązuje do wyrazistego wnętrza, logotyp zaprojektowany został tak, aby można było wykonać z niego neon, zdobiący teraz zarówno elewację, jak i wnętrze restauracji.

Mam nadzieję, że udało nam się stworzyć małe China Town w sercu Łodzi. Smacznego!