Współpraca z twórczyniami RB Cosmetics rozpoczęła się w październiku 2019r. Po 10 miesiącach pracy mogę pochwalić się naszym projektem. Z dziewczynami jestem od początku, od ich pierwszego szkicu na kartce i wielkiej idei w głowach. Projekt jest kobiecy, przepełniony damską siłą - jestem dumna, że mogłam być częścią tej podróży.
kategoria
identyfikacja wizualna
zakres projektu
logo, sygnet, paleta kolorystyczna, brandbook, key visual, social media, motion design, projekty etykiet, wizytówki, pocztówki, karty podziękowań, naklejki

Renata i Beata postanowiły porzucić dawne życie i zrealizować swoje marzenie – stworzenie własnej marki kosmetycznej. Od pierwszego spotkania ujęły mnie niesamowitą siłą, wiarą i optymizmem. Z kilku szkiców, inspiracji i marzeń, pomogłam im stworzyć pełną identyfikację marki. To ekscytujące widzieć swoje projekty w życiu, towarzyszące kobietom w codziennej pielęgnacji.

Projekt zakładał stworzenie bazy do rozwoju. W planach są kolejne linie produktów i rozbudowa marki. Elementy graficzne nawiązują do smarowania ciała produktami marki. Cała kolorystyka opiera się o wykorzystane w produktach składniki.

Stworzyłyśmy od podstaw kompletną identyfikację wizualną naszej marki kosmetycznej oraz etykiety na pierwszą linię kosmetyków. Zależało nam na nietuzinkowych pomysłach współgrających z naszymi oczekiwaniami. Dostałyśmy przepiękne, wyjątkowe projekty. Nad wszystkim pracowałyśmy on-line. Polecamy współpracę z DOT STUDIO również ze względu na rzetelny warsztat pracy i ciągły życzliwy dialog z Klientem.

Renata i Beata

RB Cosmetics