Rumor to łódzka pracownia ceramiczna. Każdy element identyfikacji musiał być zaplanowany i dopracowany,
podobnie jak projekty wychodzące ze studia Chiary. Współpracę zaczynałyśmy tylko od nazwy.
W pełnym zaufaniu powieżono mi nadanie kierunku identyfikacji marki.
kategoria
identyfikacja wizualna
zakres projektu
projekt logo, księga znaku,
wizytówki, edytowalne
dokumenty, pattern, motion
design, content social media

Punktem wyjściowym było wykorzystanie koloru niebieskiego. Kobalt przez stulecia wykorzystywany był do barwienia szkła oraz ceramiki. Zdecydowałyśmy się uspokoić nieco odcień aby lepiej komponował się z pozostałymi kolorami dodatkowymi oraz bez zarzutu prezentował się na materiałach drukowanych.

Pattern nawiązuje do kreatywności, procesu powstawania wzorów i towarzyszącej temu dziecięcej radości. Jego elementy można dowolnie układać i za każdym razem tworzyć unikalny wzór. Logotyp jest prosty, ale na tyle wyrazisty, by bez problemu można było go używać jako stempel.

Oddałam w ręce Gosi i dot studio swoją świeżutką markę. Nie żałuję. Każda decyzja była omówiona i świadomie wdrażana – zarówno krój liter w logo jaki i kolorystyka oddały lekkość i nowoczesność porcelany, którą tworzę. Współpraca to była czysta przyjemność, a efekt? Lepszego bym nie wymyśliła.

 

Chiara

rumor studio