Visibly to autorska technologia specjalizująca się w działaniach online, plasująca organiczne treści w największych serwisach internetowych i dbająca o wysoką pozycję tych publikacji w Google. Współpraca przy tym projekcie to wypadkowa stałego wsparcia graficznego łódzkiej agencji Lightscape. Dziewczyny zaprosiły mnie do współpracy kiedy projekt był jeszcze tylko w planach, więc ostateczny kształt identyfikacji to wynik wspólnych spotkań i połączenia pomysłów.
kategoria
identyfikacja wizualna
zakres projektu
logotyp, sygnet, paleta kolorystyczna, key visual, motion design, szablon prezentacji, wizytówki, grafiki social media, brandbook, pakiet zdjęć

Chciałyśmy aby całość identyfikacji osadzona była w mocnej kolorystyce, nawiązującej do nowoczesności i energii. Motywem przewodnim marki są neony, światła miast oraz cały wielkomiejski klimat metropolii przyszłości. Logotyp jest mocny, ale minimalistyczny. Litera V może występować jako samodzielny sygnet zarówno w wersji kolorystycznej jak i w czerni, czy bieli.

Zakres projektu obejmował stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej oraz doboru pakietu zdjęć, indywidualnie dopasowanych do charakteru marki. Od wizytówek oraz stopki e-mail, przez szablony social media, po prezentacje PowerPoint.